Pagina's

zaterdag 3 mei 2014

Frisjes

Op de Facebookpagina van Intratuin las ik dat het vandaag de Internationale dag van het naakt tuinieren is. Jawel! Om dit heugelijk feit te vieren hier een foto van mijn blote arm. Ja, het is vandaag 11 C. Er zijn grenzen. 


Mijn twee oude hosta's doen het hartstikke goed. Op de achtergrond zie je mijn IKEA bremmetje die een beetje verzopen is. :-S Hieronder het linkerhoekje van de loggia.


Twee weken geleden kochten we dit bistrosetje. Onze vorige tafel had het na jaren trouwe dienst begeven. 

De tomaten komen over een week of twee aan de rechterkant te staan. Daar is de meeste zon. 


Tuinier ze vandaag ;-)


2 opmerkingen:

  1. Hey Gwen, wat leuk je 'toentje'! Ik heb ook een mini moestuin :-) Ik zal binnenkort even wat foto's plaatsen. De tomatenplanten gaan als een speer!

    BeantwoordenVerwijderen