Pagina's

zondag 11 mei 2014

Juni moesson


Wat een weer. Volgens mij is de juni moesson van Maarten 't Hart, net als de ontwikkeling van alle planten, ook een maand te vroeg dit jaar. De juni moesson komt in een aantal korte verhalen voor in zijn boek De groene overmacht - tuinieren op zware zeeklei. Zeer vermakelijk boek. 't Hart leest er uit voor in het tv programma Maartens Moestuin.

Ondertussen raakt de vensterbank knap vol. Volgend weekend gaan we verkassen, rain or shine!
Omdat ik niet alle 12 tomatenplantjes kan huisvesten, geef ik 6 stuks weg. Laat een berichtje achter als je er ook één wilt.


3 opmerkingen:

  1. Hallo Gwen,

    Bedankt voor je leuke reactie op TuinTirades en zoals je ziet heb ik nu jouw tuinblog ook gevonden. Ik zal een linkje plaatsen op mijn blogrol, dan raak ik je niet kwijt.

    Na de ijsheiligen mogen de tomatenplantjes en al het andere kwetsbare spul naar buiten. Dat ze maar flink tomaten mogen produceren.

    tuingroetjes,

    Yolanda

    PS Ik dacht er al over om de planten in de tuin maar zwemles te gaan geven, tjonge wat een regen. Maar gelukkig schijnt nu de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, eindelijk weer zon! Ik ga nu je Keyhole Garden lezen.

      Verwijderen
  2. Mijn collega Gerie heeft 5 tomatenplantjes geadopteerd. Veel plezier ermee, Gerie.

    BeantwoordenVerwijderen