Pagina's

maandag 23 februari 2015

Bambi?

Vanmiddag klaarde het lekker op, dus hup de tuin in met de snoeischaar. De tuin is nogal verwaarloosd de afgelopen jaren, dus er valt een boel af te knippen vóór 15 maart. Voor de tuinlozen onder ons: Tussen 15 maart en 15 juli mag je niet snoeien i.v.m. het broedseizoen. Ik weet dat net hè?

Dus ik gooide even wat gesnoeide hulst-takken in het verwilderingsgebiedje en toen stokte mijn adem ....


Waaah! Een schedel. En wat veel kiezen! 

We denken dat het de schedel van een ree is, want die leven hier rondom. Misschien is de ree een natuurlijke dood gestorven en is vervolgens door de helpers van Moeder Natuur (buizerd, kraai, vos e.d.) verspreid en opgegeten. 

In elk geval een interessante vondst. 

2 opmerkingen:

  1. Ja kan haast niet anders, het lijkt me te groot voor een huisdier... wel een heel bijzondere vondst, en die kiezen zijn wel heel indrukwekkend. Ga je er een plantje in zetten? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, een plantje. Eh, ik laat Moeder Natuur en de klimop wel hun gang gaan :-)

      Verwijderen